מיקום באתר: האתלט: עמוד ראשי שאלות ותשובות

חברת האתלט מציעה מחירים סיטונאיים לקניות גדולות, למוסדות וללקוחות עסקיים. כדי לקבל מחירים אלו יש להרשם לחנות.

splash new orangeחדש: פתחנו חנות שמתמקדת בציוד להתעמלות מתונה (אירובי יוגה פילאטיס ועוד...) ובציוד הפעלה וחוויה / הפסקה פעילה.
כתובת: הרצל 119 רחובות טלפון 08-9451515. מוזמנים להגיע!

נווטו לחנות באמצעות Waze



שאלות ותשובות

PDFהדפסהדואר אלקטרוני

 

האם אפשר להגיע לאולם התצוגה של חברת האתלט?

בשמחה! פתחנו חנות חדשה ואתם יותר ממוזמנים להגיע ולהתרשם! 
כתובת: הרצל 119 , רחובות. טלפון: 08-9451515 
בנוסף, ניתן להגיע, בתיאום מראש גם למפעל שלנו ברחוב התפוח 77 בקדרון. 

האם יש חניה?

ליד החנות ברחובות ברחוב יש חנייה בכחול לבן. אפשר גם לחנות בחנייה של קניון רחובות וללכת ברגל כ- 7 דקות :-)
ליד המפעל יש חנייה בשפע 

האם יש נגישות לנכים?

כן.

האם קיים שירות משלוחים?

קיים שירות משלוחים לכל הארץ .חברת האתלט נותנת תשומת לב מירבית והקפדה מיוחדת לאיכות השירות והגעת המוצרים בביטחה.

השירות נעשה בשתי דרכים עיקריות:

-דואר רשום- חבילות קטנות . המשלוח בדואר מאפשר מעקב אחר מיקום החבילה.

-חברת שליחים/דואר חבילות-לחבילות גדולות. השירות מתואם ישירות עם הלקוח.

מהי עלות המשלוח?

חבילה שמשקלה עד 25 ק"ג בהזמנה מעל 800 ש"ח - המשלוח חינם.

חבילות שמשקלן מעל 1.5 ק"ג העלות היא 50 ש"ח.

חבילות אחרות 25 ש"ח כולל דמי טיפול.

כאשר יש סבלנות ואורך רוח – אנו מבצעים סבבי חלוקה למוסדות ברחבי ישראל. ישנם מקרים שיעדי האספקה חופפים למסלול החלוקה במקרים האלה בלבד – החלוקה חינם מהמשאית. (ללא שינוע לתוך המבנה) – יש לתאם בנפרד לבדיקת היתכנות.

האם אפשר לקחת את החבילה ללא דמי משלוח?

אפשר בתיאום מראש בשני מקומות:

1. בחנות המפעל   - התפןח 17 קדרון

2. בחנות ברחוב הרצל 119 ברחובות.

האם יש מכירה ללקוחות פרטיים?

כן.

איך אדע שההזמנה שלי מוכנה?

על ידי טלפון או משלוח s.m.s.

תוך כמה זמן מגיע המשלוח?

תוך ימים ספורים. למקומות מרוחקים זמן ההגעה תלוי בשרות השליחים.

למושבים קיבוצים וכדו' ימי החלוקה לעיתים יום או יומיים בלבד בשבוע.

האם המוצרים כולם נמצאים במלאי?

בדרך כלל כן. לפעמים יש מחסור זמני הנגרם עקב איחור ביבוא. הדבר מדווח ללקוח היכול לבטל את הזמנתו לגבי המוצר הספציפי או לחכות.

ישנם מוצרים המיוצרים בעקבות הזמנה ואו מיובאים על בסיס הזמנה. לכל הזמנה יעודכן הלקוח לגבי זמינות וזמן אספקה – טרם בצוע התשלום.

הופעת פריט באתר – משמעותה – אנו מספקים פריט זה. זמינותו תלויה בסוג המוצר

האם אוכל להחזיר מוצרים בהם לא השתמשתי ובאריזתם המקורית?

בהחלט. ללא הגבלת זמן.

כתובת למשלוח חוזר: האתלט רחוב הרצל 119 רחובות מיקוד 76264

הזיכוי למוצר ולא לעלות המשלוח.

האם יש שירות תיקונים, החלפות וכו?

בהחלט. אבל לא לכל סוגי המוצרים. חברת האתלט מאמינה בשירות אמין ומלווה אותך לאורך שנים.

מהם אמצעי התשלום?

כל אמצעי התשלום תקפים, לפי נוחיותך.

איך אפשר להתעדכן על מוצרים חדשים?

חברת האתלט מפרסמת באתר, באופן שוטף ,את כל החידושים והמבצעים.

האם אוכל למצוא באתר את כל מוצרי האתלט?

האתר מתעדכן באופן שוטף – אבל לעולם לא יכיל את כל המוצרים. לחנות האתלט מבחר של אלפי מוצרים. לגבי מוצרים שאינם מופיעים, פנו ותענו.

האם יש לחנות האתלט קטלוג?

יש קטלוג על דיסק, הנשלח חינם לכל דורש.

הניתן לפרסם מאמר עם קישור לאתר שלי?

כן – בהתניה: שמעולם המאמר לא פורסם במדיה אלקטרונית. ושהתכנים ראויים לפרסום.

End FAQ

חיפוש מוצר בחנות



חיפוש מתקדם

התחברות והרשמה לחנות






גלגלת מוצרים

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

האתלט בפייסבוק